Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Menu

Menu

Facebook Twitter LinkedIn

Rusza program FoodFakty Akademia Managera

O PROGRAMIE 

FoodFakty Akademia to program, który ma na celu ocenę szkoleń i wskazanie managerom branży spożywczej tych o najwyższej jakości.

Jakość potwierdzana jest przez uczestników szkoleń na zasadzie niezależnej i anonimowej ankiety satysfakcji

Program jest dobrowolny

GENEZA PROGRAMU

  • FoodFakty Akademia to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku na wiarygodną i niezależną informację o jakości szkoleń i szkoleniowców
  • FoodFakty Akademia to program merytoryczno-marketingowy w celu prowadzenia niezależnej oceny szkoleń i promocji wyłacznie tych najlepiej ocenionych
  • FoodFakty Akademia to również przestrzeń do kreowania unikalnych programów szkoleniowych realizowanych na zasadzie zaangażowania najlepszych ekspertów


FILARY PROGRAMU

  • Jednorodny dla wszystkich uczestników niezależny i obiektywny program benchmarkingowy szkoleń bazujący na ankietowym badaniu satysfakcji uczestników szkoleń.
  • Świadectwa Jakości wystawiane wyłacznie na bazie rezultatów badania satysfakcji uczestników.
  • Gwarancja objęciem programem szkoleń proponowanych przez firmy i trenerów, którzy otrzymali ocenę minimum 4 na 5.

ZASADAY OCENY JAKOŚCI SZOLEŃ W PROGRAMIE FOODFAKTY AKADEMIA

  • Ocena szkoleń odbywa się na zasadzie anonimowej ankiety przesyłanej uczestnikom przez prawcowników FoodFakty.
  • Pełnej ocenie podlega co 3 oferowane przez Partnerów szkolenie w programie 
  • Minimalna ilość prawidłowo wypełnionych ankiet musi wynosić nie mniej niż 50% uczestników szkolenia
  • W przypadku większej liczby trenerów niż 1, ocena szkolenia uwzględnia wszystkich trenerów łącznie
  • Ocena satysfakcji w programie jakości FFA prowadzona jest według tego samego systemu i pytań dla każdego szkolenia w skali 1-5
  • Ankietowany odpowiada na 5 pytań, patrz Świadectwo
  • Na podstawie zebranych ocen: a. w przypadku osiągniecia łącznej średniej oceny powyżej 4 wystawione zostaje Świadectwo Jakości Szkolenia, b. W przypadku oceny ponizej 4 , firma zostaje zawieszona w programie
  • Świadectwo Jakosci określa osiągnięty wynik na poziomach:
    Najwyższy >4,75
    Bardzo wysoki >4,5
    Wysoki >4,25
    W pełni zadowalający >4
  • Uczestnicy szkoleń mogą zgłaszać uwagi również do szkoleń nie objętych pełnym monitoringiem ankietowym
  • FoodFakty nie ponoszą odpowiedzialności za jakość usług Partnerów, a jedynie wskazuje wynik oceny uczestników konkretnych szkoleń 

Słowa kluczowe: szkolenia, Strefa Managera, jakość

Artykuł_opublikowany_dzięki_firmie

Zapisz się do newslettera

Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!

Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:

Zapisz się
Facebook Twitter LinkedIn