Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Menu

Menu

Facebook Twitter LinkedIn

Wymagania i Audytor BRC GS Packaging Materials wersja 6

Data: 29.11.2021 Miejsce: ON-LINE
Czas trwania: 10 h

Cel szkolenia

Szkolenie ma na celu zrozumienie i skuteczne wdrożenie zmian oraz wymagań wersji 6 standardu BRC dla materiałów opakowaniowych, a także zrozumienie i skuteczne audytowanie wymagań globalnego standardu BRC dla materiałów opakowaniowych, wersja 6.

Szkolenie skierowane do

Pracownicy odpowiedzialni za system zarządzania i audyty w firmie branży opakowaniowej, których zdaniem jest doskonalenie systemu gwarantujący produkcję opakowań zgodnych jakościowo i bezpiecznych dla żywności oraz konsumenta, audytorzy oraz osoby odpowiedzialne za nadzór nad obszarami systemu BRC.

Program

I część: Wymagania BRC GS Packaging Materials wersja 6
1. Wstęp i ogólne pojęcia związane z BRC PM wydanie 6
• Powody wprowadzania zmian w większości standardów dla branży spożywczej i pokrewnych – zmiany na rynku, zmiany w wymaganich GFSI,
• Przypomnienie najważniejszych wymagań SZ– Quiz,
• Analiza ryzyka a ocena ryzyka,
• Odchylenia oparte na ryzyku – odniesienie do wymagań standardu nie mających zastosowania,
2. Wymagania BRC PM, wydanie 6. Wymagania fundamentalne:
• Wymagania fundamentalne – ich rola, znaczenie i interpretacja wymagań
• najwyższe kierownictwo – Kultura bezpieczeństwa i jakości produktu - praktyczne opracowanie i wdrożenie Planu rozwoju i ciągłego doskonalenia Kultury bezpieczeństwa i jakości,
• specyfikacje,
• audyty wewnętrzne i inspekcje – co powinny obejmować. Jak ustalić częstotliwość?
• działania korygujące i zapobiegawcze – analiza przyczyn źródłowych,
• identyfikowalność,
• sprzątanie i czyszczenie – program monitorowania środowiska,
• kontrola procesu,
• szkolenia i kompetencje – drobne zmiany,
• analiza zagrożeń i ocena ryzyka (HARA)

3. Pozostałe wymagania w tym m.in:
• Zatwierdzanie dostawców i monitorowanie wydajności,
• Zarządzanie podwykonawcami i procesami zleconymi na zewnątrz,
• Incydenty
• Kontrole produktu – metody testowe, urządzenia kontrolne itp.
• Przychodzące towary i magazynowanie,
• Programy wstępne,
• Personel – higiena osobista, badania lekarskie i odzież ochronna,
• Obrona produktu – Product defence oraz zafałszowana /oszustwa – product fraud, różne wytyczne i metodologie ww. zakresie,

4. Ćwiczenia praktyczne w tym m.in.:
• Quiz – najważniejsze wymagania w zakresie bezpieczeństwa i jakości produktów
• Odchylenia oparte na ryzyku,
• Kultura bezpieczeństwa i jakości produktu,
• Ocena ryzyka dla higieny pracowników,
• Ocena ryzyka dla ustalenia częstotliwości audytów wewnętrznych,
• Ocena ryzyka podatności wybranych surowców na zafałszowanie,

II część: Audytor wewnętrzny BRC GS Packaging Materials wersja 6
1. Przygotowanie audytu
• Co to jest audyt, kto to jest audytor, rodzaje i etapy przeprowadzenia,
• Proces przygotowania audytu
• Ćwiczenie – przygotowanie audytu

2. Przeprowadzenie audytu i zakończenie
• Proces przeprowadzenia audytu
• Ćwiczenie – studium przypadku, identyfikacja zgodności i niezgodności
• Program zakończenia audytu
• Inicjowanie działań korygujących
• Ćwiczenie – zakończenie auditu (Raport z audytu),
• Ćwiczenie – zakończenie audytu (Inicjowanie działań korygujących, ocena ich skuteczności),
• Ćwiczenie – określanie przyczyn niezgodności, podejmowanie skutecznych działań korygujących,
• Najczęstsze problemy przy prowadzeniu audytów wewnętrznych,
• Klasyfikacja niezgodności podczas audytów certyfikujących BRC – zamykanie niezgodności,

3. Podsumowanie szkolenia
• Ocena szkolenia
• Podsumowanie
• Egzamin końcowy
• Zakończenie szkolenia

4. Ćwiczenia praktyczne w tym m.in.:
• Przygotowanie audytu
• Studium przypadku, identyfikacja zgodności i niezgodności
• Zakończenie auditu (Raport z audytu),
• Zakończenie audytu (Inicjowanie działań korygujących, ocena ich skuteczności),
• Określanie przyczyn niezgodności, podejmowanie skutecznych działań korygujących.

Warunki uczestnictwa

Zapytaj organizatora o szczegóły

  • Wyrażam zgodę na przekazywanie informacji handlowych oraz marketing bezpośredni za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych przez podmioty Prokonsument Sp. z o.o. oraz Firmę właściciela powierzonych  materiałów na podstwaie umowy z portalem FoodFakty,  zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144, poz. 204, z późń. zm.) oraz ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800, z późń. zm.) w celu udostępnienia pobranych z portalu materiałów.

    Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Każda komunikacja jaką do Ciebie skierujemy będzie zawierała opcję wycofania.

    Informacja

    Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką prywatności, aby dowiedzieć się więcej o naszym podejściu do danych osobowych (zgodnie z wymogiem art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).

    Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem zrealizowania świadczenia.

    Więcej informacji zawarte w: Warunki Ogólne i Regulamin oraz Polityka Prywatności

Zapisz się do newslettera

Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!

Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:

Zapisz się
Facebook Twitter LinkedIn